518 150 111
PROJEKT
CONSULTING
tel. +48 518 150 111
© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2024
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, komunikacji, wprowadzaniu zmian w firmach. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: badania rynku i społeczne, marketing strategiczny, szkolenia, doradztwo biznesowe oraz usługi zarządzania.
Korzystając z formularza kontaktowego użytkownik potwierdza zapoznanie się z Polityką prywatności (w tym cookies i przechowywanie danych) oraz wyraża zgodę na kontakt w tej formie, w tym na odpowiedzi od Projekt Consulting.
Więcej informacji?
Chętnie odpowiemy na pytania oraz przygotujemy interesujące propozycje.
Zapraszamy do kontaktu
Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, komunikacji, wprowadzaniu zmian w firmach. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.
CZY WIESZ CO SIĘ DZIEJE W FIRMIE ?
Menadżerowie stosując własną politykę komunikacji w firmie zazwyczaj wpadają w trzy skrajności.
Z jednej strony likwidują dystans, przechodzą na Ty, zyskują wrażenie, że rozmawiają z pracownikami na każdy temat i mają poczucie, że zyskują wiedzę o tym co się naprawdę dzieje. Czy jednak prawdziwą? Inni wręcz przeciwnie hołdują tzw. starym zasadom, wierząc w swoje możliwości kierownicze i komunikacyjne. Czasami podejmują, często w imię dobrych obyczajów czy sztywnych zasad zarządzania, tematy które w ich ocenie zabierają tylko czas. Nie zmienia to faktu, że mają tak mocne przekonanie o tym, że pewne obowiązki, które trzeba wykonać i tak muszą być wykonane, a reszta to strata czasu. Pytanie kto to zrobi i czy z wymiernym rezultatem? Jest też inna grupa osób zarządzających, która komunikację ogranicza do sfery kontrolnej, preferując przy tym narzędzia „Wielkiego Brata”. Z jakim skutkiem dla przedsiębiorstwa przy realizacji celów długoterminowych?
Każdy menadżer musi sam rozstrzygnąć te kwestie. Pomocne może być profesjonalne wsparcie, a dzięki niemu informacje uzyskane w toku audytu komunikacji wewnętrznej oraz rekomendacje zespołu badawczego.
Proponujemy skuteczne narzędzia do pozyskania wiedzy i podjęcia niezbędnych działań przez zarząd, menadżerów, kierowników różnego szczebla.
Wychodząc na wprost pracownikom, którzy chcą wiedzieć więcej i rozumieć politykę firmy, przedstawiamy sposób do pogłębienia współpracy, wymiany obserwacji i pomysłów. Udzielanie im głosu daje wiele bezcennych korzyści firmie. Bez wielkich nakładów, nie ingerując w ciągłość pracy, badanie audytowe komunikacji wewnętrznej inicjuje lub kontynuuje proces obustronnej komunikacji niezbędny dla wszystkich osób w tej samej firmie, organizacji.
Regularne i efektywne badanie opinii pracowniczych:
Buduje firmową kulturę otwartości i dialogu
Skraca dystans między zarządem, a szeregowymi pracownikami
Daje pracownikom możliwość realnego oddziaływania na strategię firmy
Przekłada się na wzrost zaangażowania pracowników, co przynosi realne oszczędności biznesowe (korzysta z tych działań większość koncernów)
Dane, na podstawie których możliwa będzie aktualizacja podejmowanych strategii i celów
Oceny satysfakcji pracowników z pracy, wykonywanych obowiązków
Informacje o źródłach konfliktów faktycznych i potencjalnych istotnych dla organizacji, wynikających z niedbałej lub błędnej komunikacji, a także z innych przyczyn
Relacje z przełożonymi, relacje ze współpracownikami
Potrzeby pracowników, w tym potrzeb w zakresie komunikacji, a także dostosowanie języka i formy komunikatów do poszczególnych odbiorców
Rekomendowane narzędzia i kanały usprawniające nie tylko komunikację, ale przede wszystkim współpracę poszczególnych grup pracowników
Poziom inicjatywy, chęci do współpracy - rozwiązania proponowane przez personel w aspektach działalności firmy.
Przybliży i wyjaśni misję firmy, która jest niezbędnym spoiwem współpracy, a zatem podejmowanych działań przez wszystkich pracowników bez względu na zajmowane stanowisko
Podkreśli znaczenie właściwego porozumiewania się poprzez doskonalenie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji
W perspektywie długoterminowej skutkować będą wzrostem zaufania do przedsiębiorstwa, a także wyższą oceną profesjonalizmu jego pracowników
Przyniesie wymierne korzyści finansowe oraz znaczną poprawę współpracy i atmosfery pracy
Pracownikom da poczucie realnego wpływu na losy firmy
Zintensyfikuje kroki niezbędne dla rozwoju firmy, na przykład w zakresie oferty, poszczególnych produktów, szkoleń, sprzedaży czy marketingu, a także spraw pracowniczych
Umożliwi przyjęcie najbardziej skutecznych strategii działań uwzględniający stan komunikacji wewnętrznej w firmie.