OFERUJEMY KOMPLEMENTARNE USŁUGI
Pracownicy, kadra, zespół:
Badanie satysfakcji pracowników (poziom zadowolenia, relacje, opinie o obowiązkach, wynagrodzeniu, na temat zmian obecnych i planowanych)
Badanie doświadczeń pracowników po pierwszych miesiącach pracy
Dopasowanie pracowników do wykonywanej pracy, współpraca, atmosfera w pracy
Motywacja i zaangażowanie personelu
Realny wpływ na losy firmy
Rozwiązania proponowane przez personel - nowe metody pracy
Relacja z przełożonymi
Konflikty i ich przyczyny
Poczucie sprawiedliwości organizacyjnej
Poczucie bezpieczeństwa - miejsca pracy
Szkolenia, integracja – sugestie pracowników
Zarządzanie, komunikacja, rozwój:
Działania zarządu i kierunki rozwoju firmy
Klimat i kultura organizacyjna,
Mocne i słabe strony organizacji
Organizacja pracy i zarządzanie czasem
Metody zarządzania stosowane przez menedżerów, kompetencje kierownicze
Współpraca między wydziałami i wewnętrzny system komunikacji
Procedury wewnątrz firmowe
Efektywność pracowników
System awansów i możliwości rozwojowe
Mentoring i zarządzanie wiekiem
Procedury nagród i kar
Wizerunek i postrzeganie firmy
Analiza potrzeb rozwojowych
Produkt, usługa:
Motywacje i doświadczenia związane z zakupem
Testy produktów
Badania popytu, zainteresowania na nowe produkty
Opinie o produktach i usługach
Mocne i słabe strony oferty
Pozycja marki, produktów, usług względem oferty konkurencji
Satysfakcja z produktu
Ocena procesu sprzedaży
Opinie o obsłudze posprzedażowej
Analiza potrzeb rozwojowych, potrzeb klientów
Ocena projektowanych strategii rozwojowych produktów, usług
Opinie o działaniach komunikacyjnych, reklamach
Wizerunek marki, ocena marki
Przemysł spożywczy (soki, wody mineralne, przetwory mleczne, przetwory warzywne)
Przemysł chemiczny (oleje, smary, farby)
Produkcja budowlana (materiały ociepleniowe, tynki, farby)
Produkcja opakowań z drewna (palety)
Produkcja i handel wyrobów ze stali
Handel (sieci sprzedaży produktów spożywczych i chemicznych)
Usługi turystyczne i rekreacyjne
Usługi finansowe i pożyczkowe
Badania społeczne (społeczności lokalnych, grup zawodowych)
Badania postaw i opinii, jakościowe lub ilościowe (społeczności lokalnych, organizacji)
Badania produktu i/lub usługi
Mystery Shopping – „Tajemniczy klient” (ocena procesu sprzedaży, porównanie poziomu obsługi, brandingu, wystroju wnętrz, estetyki pomiędzy wytypowanymi punktami handlowymi)
Audyty komunikacyjne - badania komunikacji i relacji
Badania zapotrzebowania na produkt nowy lub zmodernizowany
Testy rynkowe (testy z widoczną marką lub tzw. ślepe testy np. smakowe, testy opakowań, reklam i in.)
Przeprowadzenie badań:
• zminimalizuje prawdopodobieństwo przyjęcia złych rozwiązań
• będzie źródłem aktualnych i zweryfikowanych informacji
• przyniesie odpowiedzi na szereg istotnych pytań
• może zainicjować zmianę strategii lub być początkiem całkiem nowego projektu
Badania rynkowe i społeczne mogą wskazać obszary, w których firma, organizacja może stworzyć przewagę wobec swoich bezpośrednich konkurentów.
SPECJALIZUJEMY SIĘ W:
Bez względu na etap w którym znajduje się projekt, zawsze jego rozwój wiąże się z odpowiedzią na liczne pytania. Przybliżą one wybór korzystnych rozwiązań. To pozwoli na ukierunkowanie projektu i wytyczenie długofalowej strategii rozwoju.
Badania społeczne, rynkowe i marketingowe weryfikują i analizują zmieniające się potrzeby oraz zachowania poszczególnych osób będących częścią różnych grup społecznych, przez co pośredniczą w wymianie informacji pomiędzy nimi. O tym, że uzyskane w toku badań dane są informacjami szczególnie cennymi w gospodarce rynkowej, już nikogo nie trzeba przekonywać.
Badania efektywnie wspomagają procesy decyzyjne w obrębie działalności rynkowej, a także projektów i działań społecznych. Pozytywnie wpływają na ich ewentualne modyfikacje, tworząc je rozwiązaniami bardziej optymalnymi.
Jasno sprecyzowany cel – to warunek uzyskania maksimum informacji z badań rynkowych lub społecznych. Klient często znajduje się w sytuacji, gdy wie jakiej wiedzy potrzebuje, czego chce, lecz nie wie jak ją uzyskać. W tej sytuacji naturalnym partnerem klienta powinna być firma specjalizująca się w badaniach. Praca nad projektem badawczym to zawsze wspólny wysiłek specjalistów od produktu (projektu) oraz specjalistów badań rynkowych i społecznych.
- nieodłączny element zmian oraz projektów rozwojowych
© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2023
All rights reserved.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, komunikacji, wprowadzaniu zmian w firmach. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.
tel. +48 518 150 111
© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2023
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, komunikacji, wprowadzaniu zmian w firmach. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: marketing strategiczny, badania produktowe i społeczne, szkolenia, doradztwo strategiczne i usługi zarządzania.
Komunikacja poprzez formularz kontaktowy zgodnie z Polityką prywatności. Korzystając z niego użytkownik potwierdza zapoznanie się z Polityką prywatności (w tym cookies i przechowywanie danych) oraz zgodę na kontakt w tej formie, w tym zgodę na odpowiedzi od Projekt Consulting.
Więcej informacji?
Chętnie odpowiemy na pytania oraz przygotujemy interesujące propozycje.
Zapraszamy do kontaktu