Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, procesów, wdrożeniach innowacji oraz zmian. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.
© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2022
All rights reserved.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
tel. +48 518 150 111
⇒ diagnoza sytuacji, identyfikacja potrzeb, badanie postaw i opinii.
Projekty społeczne wiążą się z dwoma głównymi aspektami:
pozyskaniem wiedzy o potrzebach, opiniach, relacjach danej społeczności
uzyskaniem opinii, oceny badanej społeczności w zakresie planowanych lub wprowadzonych projektów, zmian czy też innowacji
Dzięki badaniom społecznym możemy zdobyć rzeczywiste dane o istniejących procesach mających miejsce między ludźmi, usystematyzować wiedzę, udoskonalić rozwiązania i stworzyć realne plany działań. Następnie, po określonym czasie, zweryfikować rezultaty przyjętej strategii.
Realizujemy:
1. Badania społeczności lokalnych: osiedla, miasta, powiatu, regionu;
2. Badania społeczne pracowników firm i instytucji oraz grup zawodowych.
Badanie satysfakcji mieszkańców
Potrzeby i oczekiwania
Opinie i oceny o projektach zrealizowanych i planowanych
Inwestycje i inicjatywy lokalne – propozycje mieszkańców
Konflikty, problemy i ich przyczyny
Poczucie bezpieczeństwa
Dostęp do jednostek kulturalno – oświatowych, służby zdrowia i ocena ich pracy
Opinie o podmiotach, projektach miejskich, gminnych
Badanie satysfakcji pracowników (poziom zadowolenia, relacje, opinie o obowiązkach i wynagrodzeniu)
Opinie na na temat zmian, byłych, obecnych i planowanych
Badanie doświadczeń nowych pracowników po pierwszych miesiącach pracy
Dopasowanie pracowników do wykonywanej pracy
Atmosfera w pracy
Poczucie sprawiedliwości organizacyjnej, współpracy
Konflikty i ich przyczyny
Relacja z przełożonymi, ze współpracownikami
Motywacja i zaangażowanie, ocena realnego wpływu na losy firmy
Propozycje i konkretne inicjatywy pracowników
Szkolenia, integracja – sugestie badanych
Potencjalny zakres badawczy jest niemal nieograniczony. Jednak musi być dostosowany do podjętej problematyki i celu badania. Szczególną formą badania pracowników jest audyt komunikacji wewnętrznej.
Dobór metod i technik badawczych uzależniony jest od szeregu parametrów badawczych, w szczególności od zakresu badawczego. Stosujemy przede wszystkim:
Wywiady bezpośrednie, realizowane przez ankieterów (PAPI)
Zajęcia warsztatowe
Zogniskowane wywiady grupowe (Focus Group Interview), tzw. "Focusy"
Indywidualne wywiady (IDI)
Wywiady pogłębione
Oferujemy skuteczne techniki i narzędzia badawcze. Badania ukierunkowujemy na uzyskanie informacji i danych, które możecie Państwo wykorzystać w realizowanych projektach i bieżącej działalności.