Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, procesów, wdrożeniach innowacji oraz zmian. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.
© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2022
All rights reserved.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
tel. +48 518 150 111
Często gdy prowadzone są działania przygotowawcze ukierunkowane na rozwój produktu, usługi czy też nowego procesu działania pojawia się pytanie jak przekazać informację o nowościach, zmianach.
Rekomendujemy równolegle podjęcie prac nad strategią komunikacyjną, wsparciem sprzedaży, stworzenie pełnego planu obejmującego marketing strategiczny dla projektu.
wdrożenie marketingowe projektów rynkowych i/lub innowacyjnych (produktu, usługi, rozwiązań technologicznych i organizacyjnych, społecznych) - komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna, działania marketingowe, promocyjne
marketing marki i produktu z docelowym wsparciem sprzedaży
programy relacji społecznych (wewnątrz firmy lub otoczeniu biznesowym i społecznym)
doradztwo i obsługa marketingowa w bieżącej działalności przedsiębiorstwa
Zapewniamy kompleksowe wykonanie i wdrożenie przygotowanej strategii.
Tworzone przez nas programy integrują sfery działań marketingowych i handlowych czyniąc je bardziej skutecznymi i jednocześnie tańszymi rozwiązaniami.
Oferujemy:
Marketing strategiczny - kompleksowe opracowanie
Strategia marki, produktu - przygotowanie i realizacja
Usługi kreatywne (teksty, scenariusze, slogany)
Strategie komunikacyjne, public relations i CSR
Nadzór nad produkcją materiałów reklamowych (internet, TV, radio, druk)
Marketing relacji - indywidualne projekty wsparcia i budowy relacji oraz szkolenia i programy integracyjne
Przykładowe elementy wsparcia sprzedaży:
Szkolenia produktowe i szkolenia z tzw. umiejętności miękkich
Wsparcie marketingowe BTL - strategia i realizacja
Programy lojalnościowe
Akcje specjalne, akcje promocyjne
Konkursy i loterie promocyjne
Eventy, imprezy integracyjne
Korzyści - w zasięgu każdej organizacji:
Najwyższe standardy realizacji
Ukierunkowanie na osiągnięcie celu
Długofalowe korzyści: handlowe, finansowe, marketingowe i wizerunkowe
Outsourcing marketingu - zewnętrzne siły marketingu wspierające sprzedaż i politykę firmy
Mówiąc wprost ... osiągnięcie więcej przy mniejszych nakładach (optymalizacja kosztów marketingu)