szkolenie dla pracowników firm
518 150 111
PROJEKT
CONSULTING
Programy dopasowane do Państwa potrzeb, szkolenia zawierające między innymi:
Chętnie udzielimy
więcej informacji na temat szkoleń i warsztatów
» kontakt:
tel. 518 150 111
lub
poprzez formularz e-mail:
Otaczająca rzeczywistość wpływa na klientów, użytkowników i konsumentów. Organizacje stoją dzisiaj przed ogromnymi wyzwaniami. Coraz częściej zarządzanie przez cele jest zastępowane zarządzaniem przez jakość. Zwiększa się rola kompetencji miękkich: planowania, umiejętności motywowania, odwagi w podejmowaniu decyzji i pracy zespołowej. W dobie coraz większego znaczenia firm „opartych o wiedzę” to właśnie pracownicy stają się największym dobrem. Amerykanie mówią „najlepsza improwizacja to improwizacja przygotowana” – nie na każdą zmianę jesteśmy w stanie się przygotować, ale warto próbować, a nawet należy !
Uczestnicy: szkolenie przeznaczone jest dla sprzedawców i przedstawicieli w firmach handlowych i usługowych oraz pracowników obsługi klientów (urzędy, banki, recepcje, serwis). Prezentowany zakres obejmuje program szkolenia o poziomie podstawowym.
Formuła zajęć: zajęcia warsztatowe, case study, ćwiczenia i symulacje dopasowane do realiów firmy wykorzystujące doświadczenia zawodowe uczestników zajęć
Doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej
Poznanie zasad efektywnej obsługi klienta
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach na linii klient-sprzedawca
Doskonalenie umiejętności sprzedażowych
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie posiadał niezbędną wiedzę umożliwiającą mu skuteczną komunikację interpersonalną
Nabędzie umiejętności zbudowania efektywnej relacji z klientem
Przyswoi sobie zasady profesjonalnej obsługi klienta
Będzie potrafił zaspokoić zróżnicowane potrzeby klienta
Uzyska wiedzę i metodologię działania w sytuacjach trudnych (finalizacja sprzedaży, reklamacje i obiekcje klienta, obsługa po-sprzedażowa)
Wzmocni swoje umiejętności sprzedażowe
W trakcie zajęć uczestnicy realizują następujące bloki tematyczne:
Skuteczna komunikacja z klientem- rola pierwszego wrażenia - zasady rozmowy handlowej - rola aktywnego słuchania, zadawanie pytań - mowa ciała i jej znaczenie dla efektywnego procesu komunikacji
Aktywna sprzedaż - nawiązanie kontaktu z klientem- tworzenie klimatu rozmowy- sondowanie i identyfikacja potrzeb klienta - profesjonalna prezentacja oferty - wykorzystywanie materiałów promocyjnych - techniki finalizacji sprzedaży
Trudne sytuacje w procesie sprzedaży - trudny klient – jak sobie z nim radzić? - odpowiedź na zarzuty klienta - reklamacje
Cechy skutecznego sprzedawcy - rola automotywacji handlowca - syndrom "wypalenia zawodowego" - wzmocnienie kompetencji zawodowych - organizacja pracy
Orientacyjny czas trwania szkolenia: ustalany w zależności od zakresu.
Wielkość grupy: do 10-12 osób
tel. +48 518 150 111
© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2024
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, komunikacji, wprowadzaniu zmian w firmach. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: badania rynku i społeczne, marketing strategiczny, szkolenia, doradztwo biznesowe oraz usługi zarządzania.
Korzystając z formularza kontaktowego użytkownik potwierdza zapoznanie się z Polityką prywatności (w tym cookies i przechowywanie danych) oraz wyraża zgodę na kontakt w tej formie, w tym na odpowiedzi od Projekt Consulting.
Więcej informacji?
Chętnie odpowiemy na pytania oraz przygotujemy interesujące propozycje.
Zapraszamy do kontaktu
Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, komunikacji, wprowadzaniu zmian w firmach. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.