Skuteczny handlowiec

Szkolenie SKUTECZNA SPRZEDAŻ

szkolenia biznesowe dla firm

Program szkolenia: "SKUTECZNY HANDLOWIEC"

Otaczająca rzeczywistość wpływa na klientów, użytkowników i konsumentów. Organizacje stoją dzisiaj przed ogromnymi wyzwaniami – coraz częściej zarządzanie przez cele jest zastępowane zarządzaniem przez jakość. Zwiększa się rola kompetencji miękkich: planowania, umiejętności motywowania, odwagi w podejmowaniu decyzji i pracy zespołowej. W dobie coraz większego znaczenia firm „opartych o wiedzę” to właśnie pracownicy stają się największym dobrem. Amerykanie mówią „najlepsza improwizacja to improwizacja przygotowana” – nie na każdą zmianę jesteśmy w stanie się przygotować, ale warto próbować, a nawet należy !

Uczestnicy: szkolenie przeznaczone jest dla sprzedawców i przedstawicieli w firmach handlowych i usługowych oraz pracowników obsługi klientów (urzędy, banki, recepcje, serwis). Prezentowany zakres obejmuje program szkolenia o poziomie podstawowym.


Formuła zajęć: zajęcia warsztatowe, case study, ćwiczenia i symulacje dopasowane do realiów firmy wykorzystujące doświadczenia zawodowe  uczestników zajęć

 

Cele szkolenia:

  • Doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej

  • Poznanie zasad efektywnej obsługi klienta

  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach na linii klient-sprzedawca

  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych

 

Korzyści:

  • Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie posiadał niezbędną wiedzę umożliwiającą mu skuteczną komunikację interpersonalną

  • Nabędzie umiejętności zbudowania efektywnej relacji z klientem

  • Przyswoi sobie zasady profesjonalnej obsługi klienta

  • Będzie potrafił zaspokoić zróżnicowane potrzeby klienta  

  • Uzyska wiedzę i metodologię działania w sytuacjach trudnych (finalizacja sprzedaży, reklamacje i obiekcje klienta, obsługa po-sprzedażowa)

  • Wzmocni swoje umiejętności sprzedażowe

 


W trakcie zajęć uczestnicy realizują następujące bloki tematyczne: 

 

skuteczny handlowiec

  • Skuteczna komunikacja z klientem- rola pierwszego wrażenia - zasady rozmowy handlowej - rola aktywnego słuchania, zadawanie pytań - mowa ciała i jej znaczenie dla efektywnego procesu komunikacji

 

  • Aktywna sprzedaż - nawiązanie kontaktu z klientem- tworzenie klimatu rozmowy- sondowanie i identyfikacja potrzeb klienta - profesjonalna prezentacja oferty - wykorzystywanie materiałów promocyjnych - techniki finalizacji sprzedaży 
     

  • Trudne sytuacje w procesie sprzedaży - trudny klient – jak sobie z nim radzić? - odpowiedź na zarzuty klienta - reklamacje 

 

  • Cechy skutecznego sprzedawcy - rola automotywacji - syndrom "wypalenia zawodowego" - wzmocnienie kompetencji zawodowych - organizacja pracy

 

Orientacyjny czas trwania szkolenia: ustalany w zależności od zakresu.

Wielkość grupy: do 10-12 osób

 

15 kwietnia 2018

SZKOLENIA I WARSZTATY uwzględniające specyfikę działalności działu, organizacji, przedsiębiorstwa.

 

Chętnie udzielimy
więcej informacji na temat szkoleń i warsztatów


» kontakt telefoniczny
pod nr 518 150 111

lub
e-mail:

poczta@projecton.pl

Imię i nazwisko
Twój e-mail:
Twój nr telefonu
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Wiadomość została wysłana - dziękujemy.
Skontaktujemy się w najbliższym czasie.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
15 kwietnia 2018
Otaczająca rzeczywistość wpływa na klientów, użytkowników i konsumentów. Organizacje stoją dzisiaj przed ogromnymi wyzwaniami – coraz częściej zarządzanie przez cele jest zastępowane zarządzaniem przez jakość. Zwiększa się rola
15 kwietnia 2018
"Poznanie się to początek, trzymanie się razem - rozwój, praca razem - sukces". Henry Ford Uczestnicy: Szkolenie adresowane jest do liderów i członków zespołów zadaniowych, działów, grup roboczych.
15 października 2018
Współczesny świat pełen jest koncepcji i teorii, jak kierować przedsiębiorstwem i przeprowadzać go przez zmieniające się uwarunkowania a przy tym wszystkim osiągać zakładane rezultaty. Nie wystarczy by współczesny
15 października 2018
Uczestnicy: Szkolenie adresowane jest do kadry menadżerskiej, liderów i zespołów wdrażających zmianę w firmie. Może być ono pierwszym etapem poprzedzającym proces wdrożenia zmian, osobnym modułem budującym wiedzę teoretyczną

Programy dopasowane do Państwa potrzeb, szkolenia zawierające między innymi:

Projekt Consulting
Projekt Consulting
Katowice, Kraków, Bielsko-Biała
śląskie, małopolskie
Projekt Consulting
Katowice, Kraków, Bielsko-Biała, Tychy, Sosnowiec, Chorzów, Gliwice

Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, procesów, wdrożeniach innowacji oraz zmian. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.

© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2019.

All rights reserved.

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt Consulting FB
śląskie, małopolskie

kontakt TEL +48 518 150 111

kontakt E-MAIL

Projekt Consulting