Specjalizujemy się w doskonaleniu produktów, usług, procesów, wdrożeniach innowacji oraz zmian. Zapewniamy pełny zakres usług, m.in.: doradztwo operacyjne, marketing strategiczny, badania rynku i społeczne, szkolenia.
© ® Projekt, wykonanie: Projekt Consulting 1998-2022
All rights reserved.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
tel. +48 518 150 111
Zanim projekt zyska ramy ...
Tak, poznajmy się lepiej. Owszem bardzo ważna jest oferta, cena, wszelkie możliwości związane z realizacjami, ale to nie wszystko. Ważne czy dobrze się rozumiemy, komunikujemy, bo od tego zaczyna się sukces.
"Chemia" w biznesie - wskazana, naszym zdaniem.
Poznajmy się
Określamy cel projektu
Często otrzymujemy informacje o tym jaki jest cel naszych klientów. Jeśli nie jest określony (lub wstępnie) pracujemy nad doprecyzowaniem obszarów przyszłych działań.
Dodatkowo, w obu sytuacjach, polecamy przeprowadzenie analizy bieżącej sytuacji organizacji. Dzięki temu nie tylko dobrze zdefiniujemy cel(e), ale również dobierzemy najefektywniejsze narzędzia.
Wytyczamy wspólne zasady współpracy.
• Przedstawiamy zakres działań koniecznych do osiągnięcia celu. Następnie razem określamy ramy współpracy.
• W trakcie przygotowań, ale również podczas acji monitorujemy wszelkie aspekty działań. Składamy propozycje zmian i modyfikacji w otoczeniu biznesowym lub społecznym - o ile zajdzie taka potrzeba.
Idea, pomysł czy nawet obserwacja zjawiska - może być źródłem projektu. Niczego nie odrzucamy.
Projekt, jego ramy - należy weryfikować np. poprzez badanie pilotażowe, a następnie poprzez tzw. punkty kontrolne.
Projekt może składać się z kilku pełnoprawnych elementów. Docelowo powinien być objęty programem (strategią) działań.
Po etapie wdrożenia rekomendujemy przeprowadzenie audytu.
Każdy projekt można zoptymalizować.
Po zrealizowaniu strategii działań wskazane jest przeprowadzenie prac dodatkowych mających na celu wzmocnienie i utrwalenie efektów projektu.
Określenie potrzeb, wytyczenie celu
Plan, wstępna strategia działań
Badania rynkowe, społeczne
Strategia produktu - opracowanie
(projekt - produkt - komunikacja - sprzedaż - optymalizacja)
Proces tworzenia lub doskonalenia produktu, prace badawczo-rozwojowe (m.in.: właściwości, wygląd, opakowanie)
Testy rynkowe produktu
Strategia marketingowa i handlowa - opracowanie
Szkolenia, w tym produktowe
Wprowadzenie produktu do produkcji i sprzedaży
Działania marketingowe
Audyt działań
Strategia produktu - korekta - optymalizacja
Wytyczenie obszarów zmiany
Określenie pożądanego celu
Strategia zmian - wstępna
Badania społeczne
Strategia zmian, plan działań, dobór narzędzi
Wprowadzenie strategii, wdrożenie zmian
Audyt zmian
Działania uzupełniające - opcja
Optymalizacja wprowadzonych zmian
Działania wspomagające trwałość projektu.
• Działamy na zlecenie, ale czujemy się częścią organizacji i zespołu naszego klienta.
• Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego projektu.
• Proponujemy działania, które wzajemnie się uzupełniają - stawiamy na efekt synergii.
• Poufność strategii i działań - gwarantowana
• Zapewniamy pełne zaangażowanie i wsparcie przy przygotowaniu oraz realizacji projektów, a także dobrą, efektywną współpracę.
• Innowacyjne i rozwojowe (produktów, usług, procesów, technologii, marketingu, zasobów i relacji społecznych)
• Menadżerskie (zarządzania, wprowadzenie innowacji, zmian, wzrostu efektywności organizacji
• Badawcze (rynkowe i społeczne)
• Marketingowe (w pełnym zakresie, w tym komunikacja marketingowa)
• Szkoleniowe